FREDAG!

Blev ändrade planer angående hundvaktandet eftersom min kusin och hunden har blivit jättesjuk.

Så då kan jag & Daniel åka till partypuman Jennifer ändå och bli skitfull och ha skitkul :D Tycker att de ska bli jävligt roligt att träffa allt folk igen, och parta! Och imorgon kanske de blir fest ute i skooogen ;) Någonstans kommer inte ihåg va de heter nått på Å iaf.

Men nu ska jag fixa fram lite kläder och slänga på lite smink för jag och Daniel ska dra hem till Jimmy först och dricka innan vi tar bussen mot Arbrå.

Hoppas på en rolig kväll, Byebye!!



Jag älskar dig Daniel, tack för att du finns jämt, i vårrt och torrt! <3

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: jamen precis! x) tack så mycket stumpan! <3

2009-10-30 @ 16:45:55
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

vårrt? vått!

2009-10-30 @ 18:11:29
Postat av: Jennie

Min blogg, Min stavning ;) Du fattade ju ändå vad jag menade så so what? Duger de inte behöver das "Anonym" inte läsa! ;)

2009-10-31 @ 13:43:00
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: jennifer

tack för att ni ville komma :D och förlåt att jag inte var så social med dig. men när man själv har fest blir det oftast att man får springa hit och dit x) men kul att ni kom iaf :) <33

2009-11-02 @ 17:16:43
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0