FREDAG!

hejhopp!

idag är jag ledig från skolan, skönt! min Daniel kom inspringande vid 5.30 imorse :D mys! så vi somnade om ett tag och sen gick vi på coop och handla mat! sen har vi mest slappat hela dagen och även försökte få bort lite, så jag har tvättat & städat lägenheten! :) Lina, Kina och Henke kom också över en sväng och hälsa på :D sötLina kikade lite på mina möss som vanligt hihi.

jaja, skolan suger iaf fortfarande, händer inget med pluggandet fast jag vet att jag borde :/ har iaf hoppat av småföretagande nu eftersom jag inte behöver de 50 p och inte fattar ett skit, lika bra att slippa kursen och kerstin för all framtid, kanon!

nej nu håller Daniel på att göra mat åt mig och han, underbart! :D


hörs och ses, byebye :)

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0