GÄVLE MED BABY!

Hejhopp!

Nu är helgen över och nu sitter jag hemma i Ljusdal igen tillsammans med min Daniel :)

Nu kommer en sammanfattning om helgen som varit sjukt ROLIG!

Lördag, började med att jag och älskling hoppade på tåget 8.10 från Ljusdal mot Gävle, vi kom fram vid ca 10 och då kommer först Åsa och säger "pappa har krockat" :o jag och Daniel blev skit förvånade men de var inte så farligt som de lät iaf som tur var :)
Sne åkte vi vidare till Valbo och älskade Ikea + massa fler affärer, köpte lite saker på Ikea bland annat doftljus, vattenkanna, fotoram, pastagaffel mm jätte mysigt! Sen gick vi in i köpcentrumet och där köpte jag faktiskt ingenting :)
Sen åkte vi hem till lägenheten och började dricka, klockan var väl typ mellan 1-2 på dagen, kanonerns! Så det blev vin, cider, grogg och massor med götta! Sen började vi byta om och mysa på bara innan vi skulle åka in till stan. Vid 5 tiden åkte vi in till stan och till den berömda western restunrangen church street saloon eller nått sånt. Det var grymt god mat och vi fick vänta ca 30 min innan vi fick beställa eftersom de var svinmkt folk så då hann vi dricka lite öl innan maten, men iaf så fick vi ett litet bord efter ett tag. Mats skulle bestämma vad vi skulle ha så jag vet ärligt talat inte vad jag åt haha! Men de var skit gott och jävligt dyrt men eftersom man har världens bästa svärfar så betalade han HELA kvällen ink. mat, bussresa, massssa dricka mm. Så sen drog vi vidare till en annan krog och "söp" vidare ;)
Men kvällen slutade inte där utand et blev efterfest hemma i lägenheten i Bomhus och sen kom Mats jobbar kompis och grejjer så där blev de mer fylla.
GRYMT ROLIG KVÄLL !!!

Söndagen. Var man väl lite halvbakis (a) Men de blev en mysdag med film, film, film, god mat och chips. Vi kikade på Martyrs, jätte bra men jävligt rå film haha! En perfekt bakisfilm (y)

Måndag, idag har vi varit inne i stan och shoppat :D jag shoppade inte så mkt, bara en stickad vit tröja från Gina och ett vitt & grått linne & ett par jeans från Cubus och sen köpte jag även en stickad svart tröja från HM. Sen köpte jag & älsking lite mer smått och gott. Han bjöd mej även på Pizza och annat, mysmys..

Tack för en sjukt bra helg, tack för all mat och allt mys!
Älskar dig så sjukt mkt Daniel, tack för allt du gör för mig hjärtat! <3


Mina kommentarer ♥
Postat av: Daniel :)

Och jag älskar dig otroligt mycket min älskling :) det ska bli många sjukt underbara helger till :) <3<3<3<3

2009-10-28 @ 10:02:10
URL: http://jagharingenbloggochdetvetdu.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0