GOD MORGON!

Hej på er alla! :)

Vaknade för ett tag sen av att min "militär" ringde och väckte mej, och jag var ju tvungen att svara eftersom han inte kan ringa så ofta. Men de blev bara att prata en snabbis för sen kom hans befäl, gud va jag lär mig alla knepiga ord ;)

Ja, idag ska jag som dagt tvätta, men eftersom min tvättid inte börjar fören typ 12.00 så kan jag ligga kvar i sängen och skriva lite, skönt!

Sen tar jag förhoppningsvis halv 5 bussen till mormor en sväng, sen kommer mamma o pappa och hämtar mig där och sen åker vi hem till "samebyn" Loos, enligt Cicci haha!

Imorgon ska jag klicka, klicka, klicka, om jag nu orkar och finner min vackra klicker, men tror att jag vet vart jag har den. Sen ska jag även äta riktig mat ist för typ makaroner och köttbullar varje dag... (a)

Men nu ska jag nog äta lite frukost, eller försöka iaf för de vore väldans gott fast får oftast väldans ont i magen, men de blir väl bättre sen. hihi!

Puss på er!


om 2 dagar kommer min baby hem :D *happyface*


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0