God natt!

kvällen har spenderas i telefon med min älskade och hemma hos mej tillsammans med bror min. haft en nice dag och mest dega i sängen och tagit de lugnt. var även ut en sväng, skönt att få komma ut en sväng åh få lite frisk luft.

ska snart sova nu, har pratat massa med bejbi i telefon nu så nu har jag alla hans söta ord i huvudet och det älskar jag att somna till. ;) de är skönt de!

men imorgon firar iaf jag och Daniel 5 månader tillsammans, 5 helt otroligt underbara månader utan ett enda tjaffs, helt sjukt ;o men så jävla skönt. Du är helt klart bäst, finns Ingen som ställer upp som dig och då är ju ändå 100 mil ifrån mig varje vecka.. så du är helt klart bäst.. älskar dig över allt annat, vill vara din föralltid!<3



till anonyma som kommenterar.. om ni ska vara så nyfiken på saker och ting, kan ni iaf lämna ert namn så jag vet vem det är, annars blir det inget svar! ... mjaoew!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0