HALLOWEEN!

HAPPY HALLOWEEN PEOPLE !

Igår blev de en hel del festande, kvällen eller ja eftermiddagen började tillsammans med Daniel hemma hos mej, fast vi smådrack bara lite här. Sen drog vi vidare till Jimmy och drack lite där åh, blev lite lagomt dragen (y) Sen tog jag, Jimmy & baby bussen till Arbrå där kvällen skulle spendras tillsammans med göttfolk! Det var jätte trevligt och vissa av boysen hade även klätt ut sig till transor, väldigt snygga må jag säga!

Men iaf så impuls åkte jag och babe hem rätt så tidigt eller närmare bestämt 22.25 eftersom de var sista tåget som gick om vi inte ville komma hem 03.30 och de tyckte vi var lite väl sent. Så vi åkte hem innan alla andra, vilket jag tyckte ändå var skönt eftersom jag inte mådde så jätte bra hehe!

Men iaf, Idag har jag ingen anning om vad jag ska göra :o
Det är fester lite här och där och jag har världens beslutsångest vad jag ska göra eller vart jag ska åka..
De sakerna jag har att välja på är.. Vara hemma och mysa med älskling, festa i Ångsäter, festa i Ljusdal och gå på Stadt sen, Åka till Hamra och festa + dans, mm.
Men Hamra kan jag ju räkna bort eftersom skjuss till Hamra saknas. Ångsäter ligger så mkt på sidan om + att man måste vara utklädd och de vill inte jag + att jag inte häler med. Så de står ju mellan festa i Ljusdal och ligga hemma och mysa (a)

Ja vi får väl se hur de blir, vore ju roligt att festa åh, men samtidigt åker ju älskling tillbaka till Boden imorgon och är borta i 2 veckor :( buhää!!

Men ha de bra!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0