HEJ DÅ TILL ÄLSKLING!

Hejhej igen!

Nu har jag pussat och krama Daniel hejdå eftersom han nyss åkte upp mot Boden igen. Tris som bara den, men sånt är livet och det är ju bar att vänja sig frånbörjan, eftersom vi båda efter att vi är klar med skolan & lumpen ska ut i arbetslivet och slåss om jobben som inte är så många.

Men iaf.. Så har vi hundvecka denna vecka, vilket betyder att vi i hundgruppen ska..

Måndag - åker till sundsvall(?) och troligtvis får se ett greyhoundrace och lära oss mer om hundrasen greyhound som jag tycker är grymt coola! Så det ska bli intressant må jag säga. Vi ska även sova på ett vandrarhem där i S-vall på natten, hoppas verkligen det inte är så som det var i Sthlm, de var ju som rena rama bunkern ;o Inte kul alls hehe!
Tisdag - Fortfarande i S-vall och denna dag kommer att spenderas på hundenshus, vilket håller på med hundpsykologi mm om jag fattat rätt? Men de vet man aldrig med mej hihi! Sen bäre av hemmåt igen! (y)
Ondag- Trimmning av hundar heeeela dagen lång, superduper kul!!
Torsdag & Fredag lediga!!
Tror att det kommer att bli en riktigt rolig vecka med alla i hundgruppen, vi är trots allt bäst! ;)

SÅ vad som händer torsdag och fredag det har jag verkligen ingen anning om :/ Hoppas på att dom dagarna går fort iaf hehe!

Längtar sjuuukt mkt tills på höstlovet och nu är det mindre än en vecka kvar :D eller ja, det är ju trots allt bara 3 dagar kvar eftersom vi får höstlov på onsdag, kanon! :)

Men skriver imorgon skulle jag tro innan jag beger mig av till S-vall då, så om vi inte hörs nå mer innan så kan ni vara förberädd på 2 dagar utan bloggande, eller iaf en :)

Puss på er & mest pussar till min Daniel såklart! :) <3


Jag vill ha tillbaka sommaren, fast inte jobba förstårs :/ ...


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0