Helgens planer!

ja nu kommer iaf en liten planering om vad jag ska göra i helgen :) tänkte även få in lite bilder för att göra de lite roligare och för att fördröja tiden i mitt roliga liv i loos ;) ska försöka med bilderna iaf för mamma och pappas dator i loos är de ju nå jävla fel på, PSYK.

FREDAG.
Loos, sen Ljusdal och typ kika på tv och kanske vara med Jonna om hon känner för att vara social :)


Jonna!


LÖRDAG.
Ljusdal, fix inför kvällen & fullt ös medvetslös = en hel del alkohol, skratt & skvaller ;) tillsammans med Jonna, Jennifer, Carnelia och FLEEER ja de märks väl vilka de blir :) sen blir det Rock night på Stadt i Ljusdal där The kristet utseende spelar !


mumma, detta ska man dricka ;)



SÖNDAG.
trolivtvis helt slut efter gårdagen, men blir väl nå bakismat och prata med Daniel i telefon :)



superduper helg tycker jag att de låter som :D nice!


de tre senaste bilderna är tagna från google.se :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0