Hm...

hejhopp!

jag börjar nästan bli lite orolig nu.. hur ska detta gå egentligen? ska det bli som vanligt eller kommer det bli som jag tänkt..?

hoppas iaf att morgondagen blir bra och att Inget kommer att förstöra för då vet jag inte vad jag tar mig till eftersom jag längtat till detta så länge! så jag hoppas på de bästa och ska försöka att inte tagga för mkt för ja, man vet ju aldrig hur de blir med allt..

saknar Daniel, och tycker lite synd om han som är uppe i Boden och kutar runt som en galning och kliver upp runt 6.00 varje dag medans jag ska gå ut på krogen och ha kul. men sånt är livet, han hinner nog :) jag älskar dig min pudding<3

:* stå på dig och visa att du har ett eget liv och att du bestämmer över dig själv. du ska inte få dåligt samvete för att du ska ha roligt en kväll själv, utan ska vara glad att du ska få ha kul, eller är det inte de du vill? jo just de! så ha kul en kväll, ni har ju fan hela jävla livet på er, så varför kan du inte ha kul själv en kväll? :) kom igen och sluta upp med att ha dåligt samvete! punkt slut..

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0