HÖSTLOV YEAH!

Ja då har man fått höstlov då, känns helt sjukt skönt!
idga har vi trimmat hundar, eller ja vi och vi de är väl Ingela som visat och donat mest. Det är alltså var trimmlärare som har mycket god kunskap inom hundtrimmning. Så idag har vi sett "ryckning" "klippning" borstning, badning mm mm. Och sen fick vi sluta och jag var tvungen att gå tidigare eftersom Jonna var tvungen att gå tidigare och annars hade inte jag hunnit hämta mina saker som låg i hennes lägenhet, men missade inget tror jag.

Men iaf, så ringde mamma nyss, mina kläder hade fortfarande inte kommit, ANGRY! Jag hoppas verkligen att dom kommer innan helgen annars kommer jag bli sjukt less och Aldrig mer beställa från den hemsidan eftersom de krångla som fan sist jag beställde där ifrån också :/ Ja de är Halens jag pratar om föressten.
Och sen började vi även prata om morgondagen och hon har väl inte fattat att jag är ledig imorgon och på fredag så hon tyckte och ville att jag skulle åka hem en sväng så slapp jag sitta själv i lägenheten. Och ja de tycker jag lät som en bra idée så imorgon åker jag hem på eftermiddagen och åker med mamma till Ljusdal på fredagkväll igen.

Men nu ska jag kika på tv och göra mackor tror jag :D byebye!

Älskar dig mest av allt Daniel, du är bäst!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

sv: hihi ja :D <33

2009-10-21 @ 18:04:40
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0