HÖSTLOVETS PLANER.

Gud vad jag längtar till höstlovet, det ska bli sjukt BRA!

Det jag bland annat ska göra är detta:


Vara med Daniel precis hela veckan!
Åka till Gävle och hälsa på "svärfar"
Vara i Ljusdal och mysa
Vara hundvakt åt Norton


och ja mycket mer, men det är det som är spikat just nu :) I Gävle ska vi iaf shoppa, gå på Ikea, äta gott, prata massor, dricka gott & ha det helt jävla underbart tillsammans med världens bästa & hans pappa :)

YES, kommer bli helt jävla Kanon!


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer :)

låter som en mysig vecka! jag är ju ensam hemma från nästa vecka och 3 veckor framåt och tänkte ha lite fest här någon eller några dagar så ni får ju gärna dra ihop ett gäng och komma hit om ni vill ;D <3<3

2009-10-11 @ 23:18:42
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0