KINAMAT & SHOPPING MED MAMMA

Hejhej!

Kom precis hem, har varit ut på köpingen med mor min som är i Ljusdal ikväll. När hon kom hit så åkte vi ut på köpingen, kikade lite på skor och hittade ett par med klack som var söta & kostade 699:- så dom fick följa med mig hem. Sen har jag ju beställt kläder och ett par till skor (a) Jag älskar skor, det är ett av de bästa som finns de.. Men iaf, efter skohandlingen så drog vi vidare till Kina och åt mat, muma! Jag åt biff med bambuskott och ris såklart! Det var jätte gott och jag blev skit mätt. Till efterrätt så åt vi friterad banan och vaniljglass, muums! Mamma bjussa mej på allt, najs! Ja och sen gick vi till Tant brun och där hittade vi fina kuddfodrag så dom köpte vi och sen köpte jag även hårsnoddar, hehe..

Åh ibland kan väl mammor bara vara för jobbiga, eftersom min mamma jobbar här i Ljusdal där jag bor så är hon hos mig i min lägenhet rätt så ofta. Och när man har mamma på besök så kan jag ju lova att det blir en hel del tjat om städning, diskning mm mm mm.. Och ibland är det skit drygt, fast de kan ju vara skönt också eftersom hon brukar städa rätt så ofta när hon är här.. (a)





Detta är vad jag beställt och väntar på att ska dampa ner i brevlådan :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: MAJSAN

Hej! Var har du köpt tröjan längst ner? :p Skulle vilja ha en sån, den var skit snygg och såg mysig ut! Tacksam för svar! :p

2009-10-16 @ 13:03:28
URL: http://haringenblogg
Postat av: Jennie

hellu! jag har köpt den på ellos tror jag det var, eller om de var halens, men nått av dom :) ja den såg skit mys ut ^^

2009-10-16 @ 13:05:06
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0