KVÄLL !

Gud va tiden går segt när man är ensam hemma, jag har bara suttit och kikat på tv och varit inne på internet och ja bara jolla runt. Jag har så dåligt fantasi vad man kan hitta på :/ Men jag har iaf gjort pannkaka hehe!
Vad kan man göra en kväll när man bara sitter inne egentligen?

Imorgon ska jag tvätta massa, har jätte mycket tvätt, sen ska jag även åka hem en sväng då, och då tänkte jag försöka klicka in Rex och försöka få honom att sluta gnälla hela tiden när man går med honom i koppel. Så får vi väl se hur de går, hoppas på bra resultat, men först klicka in iaf! :)

Nu har jag plockat lite till, fixat inför tvättningen imorgon så det går fort när jag väl börjat tvätta. Sen har jag även skrivit en liten "kom ihåg lapp" med vad jag ska ha med till Gävle, eftersom jag kommer hem sent på fredag och ska åka tidigt på lördag. På lördag blir det iaf Gävle då, det ska bli sjukt skönt att åka hem ifrån lite och det bästa är ju att det är tillsammans med baby man ska åka och till hans pappa och Åsa som man inte träffat på jättelänge :) Sen ska vi på IKEA på lördag och shoppa lite :) Sen blir det nog någon mysig resturang och lite dricka, kommer bli kanon! På måndagen blir det stan och shoppa ännu mer, det ser jag verkligen fram emot, mys!

Äh, nu ska jag nog försöka hitta på nått att göra igen, hehe, blir verkligen segt när man är ensam hemma. Turatt jag åker hem imorgon så blir det iaf en dag mindre att vara själv ^^

PUSS :*


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0