LÖRDAG & PIZZA!

Hejhej bloggläsarna!

Idag vaknade jag ca.06.00 för då ringde telefonen och det var älskling som ringde och sa åt mig att öppna dörren för han stod utanför. Det finns ingen större lycka inom mig än när han ringer och står utanför dörren och väntar på mej, det är helt underbart! Sen så sov vi lite och sen gick vi upp till skolan eftersom det var jobb som gällde i helgen! Men blev klar rätt så fort och fick lite problem när jag skulle få in kaninerna igen som jag skulle släppa in på morgon, men efter en hel del slit tillsammans med Daniel så fick vi in den sista jäveln som låg och tröck i rören i typ 30 min ...

När vi kom hem igen så tog va de bara lugnt, och nu står älsklingen och gör pizza :D Pizzan heter ala Jennie & Daniel eftersom vi hittade på lite ingridienser själv hehe. Så vår pizza består av.. Pizzabotten, tomatsås, ost, fetaost, salami och champinjoner :D Hoppas att den blir god nudå, det är upp till bevis :D

Ikväll så bli det inge dricka, för en gångsskull, hehe. Utan ikväll blir det mys framför tven framför Körslaget och ja bara mys.

Men nu ska jag kika på hur det går med pizzan och sen ska vi upp på åsen en sväng senare.
Ha det bra people, byebye! :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Angelica

Japp, det tycker jag Hehe, jaa, tröttnade först och tog bort de andra, så ångrade jag mig och skaffade här :D Hoppas pizzan blev god :) <3

2009-10-17 @ 16:33:18
URL: http://angeliicanoord.devote.se
Postat av: Josephine

sv: ja jag hoppas att det är seriöst annars går ma ju bara och hoppas i onödan xD <33

2009-10-17 @ 18:29:34
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Angelica

Japp :) Vad bra, haha det är så det ska vara! Tänk om en annan kunde få maten serverad, du ska vara lycklig du, det kan ju jag bara drömma om ^^:D

2009-10-18 @ 12:06:52
URL: http://angeliicanoord.devote.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0