LÖRDAG!!

hejhopp!

igår kväll umgicks jag med Jonna som kom lite senare än vad jag gjorde :) vi skulle först på fest till kolsvedja och rebecca, men hade ingen skjuss och ville inte gå eftersom de var hur kallt som helst :( så det blev inte av. men vi gick iaf till Jimmy en sväng för att "fira" han och Elias som båda fyllt år :) det var rätt så mycket folk där :) själv tog jag de lugnt, funderade på att dra på järnvägs där ett tag, men eftersom de kosta dubbelt så mkt som de på festsen sa, drog vi hem ist. vilket är skönt idag (y)

ja ikväll blir de Stadt då, vart vi blir innan de vet jag inte, allt är så sulligt just nu :s men tror de blir uppe hos Jonna, men de vet man aldrig eftersom de blev lite med sull igår och jag fattar ingenting..

hoppas iaf på att typ joss, carro och andra kommer ikväll, vore skit kul! så de håller jag tummarna för, jaow! :)

men iaf, senare idag ska jag och jonna drälla runt lite på köpingen för att fördröja tiden lite :)

men byebye! :)


fy va ful man kan vara, jonna är iag fin! happyface.se !


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0