MÅNDAG

God morgon bloggen!

Inatt har jag sovit rätt så bra, vaknade 07.00 av att jag fick en påminelse som mitt hjärta hade skrivit för att överraska mig med en massa gulligull ord och morgonen kunde väl knappast börja bättre!

Nu är det skoldax igen snart, BLÄ! Dagens lektioner är iaf.. Mikrobiologi, Religion & slutligen Svenska B. Låter väldans roligt, eller inte! Men men sånt är livet och snart börjar praktiken ÄNTLIGEN! Ska försöka få fingret ur aslet och ringa tessis kusin idag, ska bli supersuper kul om jag får där! :)

Men nu ska jag försöka få någon ordning på min kaluffs eftersom jag inte Orkar platta eller ge de volym idag (a) Ibland får man vara lat och de är jag ganska ofta (A) hihi!

Men vi hörs senare efter skolan, för nu ska jag försöka använda min blogg mer än tidigare eftersom de är så skitkul att gå tillbaka och läsa vad man gjort för skit i sitt liv! Men om jag inte skriver är det nog för att jag har en HEL hög med papper som ska göras från skolan, så jag måste verkligen försöka plugga också :(

Byebye people :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer :)

ja jag vet inte. det blir väl flera gånger. kommer säkert ha helgerna då det inte är lov också, som näst nästa och helgen efter lovet :) men självklart på lovet också ;) haha. men jag och matilda ska planera det där så får jag väl säga till när jag vet riktigt (: <3<3

2009-10-12 @ 16:28:15
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer :)

ja jag kan berätta när det har lugnat sig lite :) <33

2009-10-12 @ 16:30:19
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0