Party & nu Bakis

hejhopp!

här kommer en kort och sullig sammanfattning av gårdagen...

igår blev de party, började först uppe hos jonna, först var de bara jag o jonna, men sen kom partypumis jennifer och efter de även cornelia. vi satt och drack och snacka skit bara :) sen kom även sofie och martin. och efter de drog vi till tomas och partade loss helt och hållet :D dit kommer det mycket folk och de var mycket trevligt. men tiden gick sjukt fort och sen bar de av på rock night, kung! :) mycket folk var de och träffade en hel del "känt" folk som man inte träffat på länge :) det som är roligast att gå ut ju?
synd att joss inte kunde komma bara :( hade varit roligt att fått med henne ut också. men iaf så slutade kvällen bra och nu idag mår man väl inte som bäst, men men sånt är livet när man dricker alkohol. ;)

idag har jag inte gjort ett piss, bara lega och dega ;) skönt. äter lite onyttigt och dricker cola, mummmmaa!

imorgon har jag och Daniel varit tillsammans i 5 underbara månader, helt sjukt va fort det har gått tillsammans med min bäjb :) 5 månader utan ett enda bråk, vilket känns super bra och de är liksom ett tecken på att man passar bra ihop :) ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT DANIEL <3

och vill säga att vissa är för dum i huvet för att egentligen få finnas.. skulle jag få en önskan i livet skulle jag önska att du försvann från jordens yta och fick ett jävla helvete till liv innan!!

byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

vem är dum i huvet?

2009-10-04 @ 18:16:38
Postat av: jennifer

tack för en trvlig helg puman :) synd som fan att jag inte är 18 och kunde följa med er ut :( men det var kul ändå! <3

2009-10-05 @ 17:48:39
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0