Bilder från Orsa & Tarja

Här kommer en liten bildbomb.
Först från när jag var hos Tarja & sen Orsa björnpark, se och njut ;)
alla bilder är självklart tagna av mig och helt oredigerade!




En av Cleo's valpar, sjukt söt!

Ina, en av Tarjas Samojeder!


Grönklitt.

Isbjörnen

Isbjörnen igen

Kamtjatka, honan!

Sandra ska "fånga en säl" haha

Jaa sen banga allt ur som ni kanske ser, björnarna var inte så rolig längre.

Jag ligger på den söta isbjörnen :D

Jag och Jonna vid nå isberg? lägg märket till grisen Jonna ;)

Jonna ligger på den coola isbjörnen

Jag posar på renskinn !

Jag & Jonna på börnen ^^

Ja och sist men inte minst en till pose bild tsm med isbjörnen ;P
har fler bilder, ja typ 200 st, men dom orkar jag inte lägga ut :)

kommentera gärna !  :)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Host "grisen jonna" host!

är jag en gris nu va??

nä nu jävlar ;) höhö

2009-09-24 @ 18:04:55
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: jennifer

men jennie! fan vad sexig du va på sista bilden där ;) satsa på porrbranschen kanske? rawr ;D haha! <33

2009-09-24 @ 18:20:13
URL: http://elverstig.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHA ja, men jag fattar inte ett skit! vet inte ens om man kan svara på kommentarer? är helt lost xD haha. men men ;) <33

2009-09-24 @ 18:36:18
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0