God Natt Folket!

hejhopp.

ikväll har jag kikat på idol tillsammans med familjen och ätit gott! :) idol är ju bara bäst, sitter ju och garvar tills jag börjar tokhosta och knappt får nå luft alls haha, men de är de lätt värt!
efter idol var det kändisdjungeln och de var också rätt så bra, ska nog kika imorron också (y) sen tog jag mig en dusch och nu ligger jag här i sängen och skirver mkt intressant, inte sant? ;)

imorgon kommer ju somsagt mitt allt, den som betyder allra mest, alltså min Daniel utefall någon annan tog åt sig ;) nerå. men iaf så kommer han, sen kommer nog även mormor sen ska vi ut på lite skoooojjskoj och jag längtar skit mkt ska bli mysmys :) även att han har egen bil med sig så då slipper vi åka och trängas i bilen tillsammans med alla andra.

men nu ska jag pysa ner i sängen, byebye people!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0