helgen..

i fredags var man ledig då, superskönt fast jag inte gjort nått typ :) på kvällen var jag med jonna & sen åkte jag tillsammans med tobbe, mathias, jonna o simon till kilafors och skulle kika på ett spökhus, det spökade inget va vi märkte och ja visst de var väl läskigt men inte alls så som jag trodde. skönt om jag ska vara ärlig.

i lördags kom babi hem, skönt som fan! vi mös och åt lite sen så gjorde vi inte så mkt mer, bara var hemma eftersom kvällen/natten troligtvis skulle bli lång i hudik. vi satt iaf hemma hos mej först och drack lite sen drog vi till jens. efter de så drog vi oss till staion i ljusdal och tog bussen till hudik, massa drickande på bussen och massa sång och skratt.. väl framme i hudik gick vi mest på marknaden. sen ballade väl allt ur helt enkelt, mest en massa bråk, tjaffs och allt. alla sprang i från varann och tillslut slutade det med att jag och Daniel åkte hem.. orkade inte vara kvar längre.. bussen hade gått (trodde vi) så vi skulle sitta i 3 timmar o vänta på en buss -.- men vi ringde omkring till massa sen hörde vi att dom skulle sätta in en ersättningsbuss som skulle gå o 10 min ;o så vi kutade ner till station och bussen kom, tack gode gud för de.. bussen var verkligen proppfull, de stod folk hela vägen fram till bak.. men iaf kom vi hem innan vi egentligen skulle åkt från hudik, skönare har de aldrig vart att få kommit hem.
älskar dig Daniel, du gör verkligen allt för att jag ska må bra och ställer alltid upp.. du är den enda personen som jag aldrig blivit besviken på, tack för allt. <3

idag har jag o daniel äte pizza och bara tage de lugnt, han åkte nyss från mig :( men men sånt är livet och han har ju inge annat val tyvärr ;p så jag får kämpa o kämpa in i de sista ... :( <3

byebye people, hoppas ni haft en bra helg.

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0