Party!

hejhopp

igår kväll så skulle de vara en massa människor som skulle festa, och jag och jonna tänkte vara nykter och duktig men så slutade inte kvällen (a) ...

det började med att vi drog till jänsan och var där ett tag, efter de gick vi ut i skogen och till den berömda grillplatsen (y) .. där blev de mer grogg och öl, naaajs. var rätt så mkt folk där och de var jätte roligt :) fast de var roligast på slutet ^^ tobbe var iaf jäkligt smart och tog med ljud, så de blev dunkadunka ute i skogen också :D haha. så alla dansade på bänkarna runt elden och sjöng, sjukt kul faktiskt :) kvällen slutade iaf med att jag somnade hemma i sängen alldeles själv :( eftersom daniel är uppe i boden som vanligt ...

vaknade i morse, uscha hade ingen lust alls att gå till skolan och absolut inte när man hade kerstin griskärring första timmen, så den sket jag i helt enkelt. brukar faktiskt inte skolka men hade ingen som helst lust att träffa henne. fyfanken. jaja gick iaf upp till skolan till andra lektionen och efter en massa slit med pennan så var dagen slut.. Skönt. och jag kokade potatis och fiskbullar, mums :D sen har jag bara slappa, duschat & vart..

imorgon är jag leeeedig, skönt. så imorgon ska jag sovaut !! sen så hade jag tänkt att städa lägenheten och ska även tvätta, eftersom alla kläder från gårdagen Stinker rök efter elden :/ men annars ska jag bara slappa :)

på lördag morgon kommer babii hem igen, sköönt. sen på kvällen blire hudik till alla bästa :) nice..

nu ska jag göra nått annat, så byebye people!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0