Potatis

idag har jag hjälpt farfar att gräva upp hans potatis eftersom han är väldigt dålig i knäna och inte kan göra det själv pga det. de tog ngr timmar men nu är jag iaf klar, har även duschat och letat efter ett jävla papper i typ en timme, och har äntligen hittat det.. gaah blir så jäkla arg när papperna inte ligger där de står att dom ligger bajs va less jag blir..

ja idag kan man väl säga att jag "vaknat på fel sida" eller ja de är ju egentligen inte mitt fel utan en efterbliven idiots fel. vaknade iaf imorse och trodde att jag skulle explodera.. rex var ute i hundgården och han är väldigt rädd eller osäker av sig.. också står de de en 17-årig idiot och slår med pinnar och skit så Rex blir skiträdd och kryper under hundkojan, som han aldrig gör annars.. alltså jag blev så jäkla arg!! är man 17 år och ser att hunden i hundgården där man står och slår med pinnar är livrädd och försöker komma bort går man väl fan där ifrån eller slutar skrika och slå med pinnar.. ? så efter ett tag gick jag iaf ut och skällde på honom.. tycker faktiskt att man borde förstå bättre när man somsagt är 17 år gammal, okej om de hade vart ett barn som stått där.. och sen tycker jag inte att man gör de mot andras hundar som man inte ens känner heller.. ja ett ord för de IDIOT !

jaja, nog om mitt arga jag!
ska snart äta och sen ska jag bege mej tillsammans med bussen till Ljusdal, tråkigt som fan menmen de är ju skoldax igen så...

men skriver kanske mer senare, byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: Anonym

bra att du skällde ut 17 åringen!!

2009-09-21 @ 13:11:53
Postat av: jennie

ja men jag blir så irriterad på henne, sjukt dryg!

2009-09-21 @ 19:40:37
URL: http://jennieericson.blogg.se/
Postat av: jennie

oj de ska vara HONOM, inte henne. tycker att man borde ha lite mer innanför pannbenet när man är 17 år.. men vissa är tydligen mindre smart & slut i huve :)

2009-09-21 @ 19:42:47
URL: http://jennieericson.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0