R.I.P Jäger!

nu har mitt älskade hjärta Jäger fått flytta upp till "hundhimlen", har väntat på denhär dagen hur länge som helt men sen när den kom blev jag sjukt ledsen ändå. vet att du har det bättre nu och att du haft ett helt perfekt liv först hos oss och sen hos farfar! tänker på dig hela tiden och blir så ledsen när jag tänker på att jag inte hann säga förlåt och att jag var ute och gick med dig för precis en vecka sen idag :'( usch..
fick reda på det igår, fast han dog i fredags, mamma berättade det och som tur var var daniel med mig och fanns där, tack<3



Älskar dig Jäger, vila i frid nu ! <33

vi ses sen någon gång :'(

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0