S U C K !

just nu går då tamefan allt neråt :'/
daniel måste stanna kvar i boden 2 helger denna månad.
en sak som jag inte orkar prata om, vet inget än..
skolan suger apballe..
saknar daniel som fan, har ingen att prata med..
vill inte vara ensam, men har väl inge annat val..
vill inge mer, inge inge inge alls.. vill vara lägga mig ner
och sova bort hela året och typ dö eller nått..
allt jävlas hela tiden, hela hela tiden .. less som bara den! ...

ge mig nått positivt snälla ?
är less på att deppa hela tiden..

....................................

vill åka bort, tänka på annat än allt här hemma... fan.

Mina kommentarer ♥
Postat av: Josephine

du vet att jag finns om det är något <3

2009-09-09 @ 20:19:06
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är just nu bloggkrig mellan 3e största bloggaren dessie

och jockiboi östergötlands största.



allt handlar om en msn konversation mellan dom som båda har olika print på en av dom är fejkade.

hittils tror folket det är dessie av olika anledningar.

ta en titt och se om ni kan se några fel på nån av deras printscreens



www.dessies.se (scrolla ner lite på sidan)

www.jockiboi.blogg.se

2009-09-10 @ 01:16:08

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0