TISDAG

igår kväll skrev jag inget mer eftersom kvällen blev sen, eftersom jag följde med jonna upp på åsen och sen blev de färgning av ciccis hår mm mm ...

idag har jag iaf gått i skolan och jag är så sjuuuukt skoltrött, vill inge mer! vill bara att studenten ska vara här nu och känslan av att inte plugga på ett tag ska fånga min hjärna och kropp! längtar sjukt mkt, sjukt!

saknar Daniel gör jag också, du är så sjukt bäst! finns inte ett enda minus med dig, allt är helt perfekt. längtar tills du kommer hem igen babe, i love you most ! <3

ikväll ska jag inte göra ett piss antar jag, bara slappa och ja vara :)

byebye!

Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja jag förstår det :( <33

2009-09-29 @ 22:02:04
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0