torsdag !

hejhej bloggen!

igår kväll blev jag väldans trött, la mig och sov klockan 22.00 och somnade nästa på en gång, trött efter allt pluggande till de kommande provet i biologi B eftersom inget fastnade utan flög bara iväg.
vaknade iaf i morse, var lika trött som när jag la mej ;( så att jag la mig tidigare gjorde visst inget .. men iaf. dagen började med att vi hade kerstin på slotte (sög), efter de hade vi jens och samhällskunskap, efter lunchen hade vi lena och provet som jag verkligen kände att de gick åt helvete! och efter de sist men inte minst biggan och projekt och företagande.
men iaf fick vi tillbaka provet på en gång. max poängen var 50 och när jag fick tillbaka provet stod det 48 p ? :s jag blev jäkligt förvänad och fråga lena om hon skrivit fel eftersom över 45 p var MVG och jag hade 48? men icke sa nicke så jag fick MVG på provet jag inte ens trodde jag skulle klara G på :D GLAD eller vad? :D

men aja, imorgon ska vi iaf till BK i Järvsö -.- tråkigt. hålla på med mentaltest och ja jag som ej har hund läre väl få stå som "figurant" eller nå sånt skit som är sjukt tråkigt.

jaja nog om skolan som jag förövrigt är sjukt trött på xP

imorgon efter skolan ska jag till mormor och hälsa på :) ska bli roligt som bara den faktuiskt, mys! efter de blir de väl hem till Loos då, ska till Tarja på lördag och mysa med hundarna och även lära känna dom lite mer innan jag ska börja praktisera där :) ska bli sjukt kul och snällaste Monika som hämta mej i loos, tackisar :)

men nu ska jag kika på tv, duscha & mysa ner mig i soffan :) byebye!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0