torsdag & sjuk.

vaknade imorsev vid 5 på morgonen, jippi.. försökte och försökte att somna om men de gick inte :( så jag klev iaf upp klockan 7, efter att ha legat vaken i 2 timmar.. synd om mig ;) haha nej men de är jobbigt speciellt när jag är sjuk också, hade jätte ont i halsen i morse och är även jätte snorig och hostar :/ not good. så i eftermiddag tog jag mitt pick och pack och åkte hem till loos.. alltså blir jag hemma imorgon, känner att jag inte rikigt kommer att palla att vara ute och kuta med hundarna i skogen imorgon hela dagen, de kommer bara att försämra allt, så nope imorgon ska jag vara hemma och vila..

sen ska jag även försöka få lite annat gjort också.

sen kanske jag även ska göra en liten hemlis, som jag velat så f*cking länge :D så jag håller alla tummar jag har för att de ska slå in och att de ska vara min lyckodag imorron (a) :)

men nu ska jag sussa lite och försöka bli frisk :) byebye people !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0