HAPPYFACE ?!

Dagen har faktiskt varit Okej, även om jag bara fått städat idag igen, men fick till och med prismärka varor idag, oooooh! Nej men seriöst, fick inte ens en sur kommentar idag heller, vad äre för fel nu då? Eller jo okej de fick jag ju visste, men fick väl ungefär hälften av vad jag fick igår, illa.

Men eftersom min mammi och pappi är bäst så kommer allt att lösa sig för mig och eftersom Elin & Jonas har en mamma som är bäst så börjar jag där på måndag & där kommer jag trivas som fisken i vattnet eftersom de har en valpkull nu på 2 veckor :D Wihi. Det går bra nu!

Imorgon tar jag nog med mig min hamster hem, hihi! Jag har kommit fram till att de måste vara en Roborovski dvärghamster och den kommer förmodligen att få namnet Ralf eftersom de var det absolut första namnet jag tänkte på när jag såg de små liven :D Så imorgon blir jag fattigare än fattigast, men skiter man väl i.




Mina kommentarer ♥
Postat av: Jonna

Jag röstar på namnet Ralf ;) såå sjukt söt!

2010-04-15 @ 19:14:49
URL: http://jonnalund.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0