HEJ OCH VÄLKOMMEN TILL LOOS KOBOLTGRUVA

God morgon alla!

Jag tror jag bara blir sjukare och sjukare för varje dag som går, börjar bli lite less :( Men men imorgon får jag väl ha en "ta hand om mig själv" dag.

Ska i alla fall upp och jobba om ett tag, blir väl borta ungefär hela dagen. Är sjukt nervös eftersom jag ska fixa allt själv typ, hm undra hur de kommer gå ja .. Men men!

Det är så roligt att se att de är så många som läser bloggen även om jag bara skriver ett inlägg i veckan typ, så hänger ni med ändå, jätteroligt!

Men nu ska jag häva i min massa medicin så jag slipper hosta, snora & allt dedär under guidningen, för de är inge roligt alls om de händer kan jag lova! ....


en av "gruvhålen" i gruvan där jag jobbar som guide ;)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0