Ljusdal en vända

Igår kväll ringde Ylva och fråga om jag vill med och AD/HD röntga Ajli till Ljusdal och självklart tackade jag ja eftersom de är min förra praktikplats :D 

Så jag fick sköta allt åt Ylva, hon var inte ens med in, haha! Fick tom märka henne i örat och allt sånt, skoj! Fick även träffa Änni och vi snackade lite skit, bla om morgondagen, wiho!

Innan vi var till veterinären så shoppade vi lite såklart ;) Jag köpte mig två par sneakers eller vare heter plus lite snyggt till håret ;)

Längtar som satan till imorgon, kommer att bli grymt! Först att baby kommer hem imorgon, plus att Gurra kommer. På kvällen blir de till att ösa sönder hemma i Loos och sen blir de förhoppningsvis Ljusdal.

Kommer hur som helst att bli en grymkväll! :D



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0