Ljusdal

Igår hann jag inte skriva nå, hade fullt upp hela dagen.

Var först ner till Pelle och tog hand om hundvalparna & avmaskade dom tillsammans med Ylva. Efter de drog jag till Ljusdal tillsammans med min bonusbror Gurra. Vi sprang i affärer och käkade pizza. På kvällen cyklade vi runt loos och snacka skit bara :P

Ja, och idag har jag mata valparna igen & den högen. Efter de har jag fixat och donat med lite lösnaglar, niiiiice!

Ska snart hoppa ut i hundgårdarna och mocka skit, jätteroligt... Men någon ska ju göra de också och de brukar ju bli jag..

ikväll ska jag göra iordning mitt och älsks spritmoja, mums mums, längtar tills på fredag :D



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0