ORKAR INTE MER

Hej hopp alla!

Orkade inte skriva igår eftersom jag hade tvåhundra andra saker att göra eftersom de krånglar en hel del för mig just nu, fan!

Jag sitter i alla fall och försöker leta tag på en ny praktikplats eftersom jag verkligen inte trivs där jag är nu pga att det enda jag får göra är att städa deras lager och plocka upp kartonger med stövlar i på vinden + damma.. Det är de enda jag fått göra dehär två dagarna och det jag har framför mig är ännu mer städning och bärning av kartonger berättade **** för mig igår, jippi. Sen är ena av dom även fruktansvärt otrevlig, taskig och oförskämd.

När jag gick till bussen kunde jag knappt hålla tårarna inne, hände massa saker som jag inte orkar ta upp här. Men kunde hålla mig, men sen ringde jag mamma och då kunde jag inte hålla mig, tårarna bara sprutade .. :/ Åh fan, de går inge bra alls just nu.

Så jag håller tummarna att jag hittar någon annanstans att vara, annars tar jag fan självmord... Nerå, men kommer iaf dö.

Åh hoppas att denna dag går bättre.. Även om jag har världens jävla mensvärk så jag tror jag viker ihop mig snart. Åh va denna vecka varit helt underbar :D NOT.

Just ja, ska köpa mig en hamster imorgon :D

Mina kommentarer ♥
Postat av: rebecca

<3

2010-04-14 @ 14:59:46
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: ja dem är skit snygga :D med gerej babe, testa dem bara ? :D<3

2010-04-14 @ 18:40:21
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: haha ja men jag måste ju beskriva den äckliga spindeln med många ord :D

ja gör det ;) <3

2010-04-14 @ 20:05:58
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0