SJUK AND SKRATTSJUK

Ja de är ju ingen nyhet att jag är sjuk, men nu har jag även blivit övertrött så jag känner att jag vill börja skratta hela tiden, men har liksom inget att skratta åt :o Får panik, och skulle jag bara börja skratta åt ingenting skulle ju pappa tro att jag var dum i huvve och de vore ju inge bra ;)

Men i alla fall ska jag jobba på lördag, mindre roligt eftersom jag tydligen skulle vara "the boss of the mine" då och fixa allt fika och skit, alldeles själv :O Ja och de vet man ju al´drig hur de kommer åh gå. Ska liksom koka kaffe, fixa te vatten, ställa fram tallrikar, koppar osv + fika tårta, kakor och buller, OhMy! Jaja jag hoppas på de bästa! Var iaf inte looslärarna jag skulle guida så är glad!

Försöker även hitta hemsidan till Loos skola, men hittar den inte så den är väl troligtvis nerstängd ;( Fanns ju skitmycket skitfula bilder på mig där ju, skitockså!

Men nu ska jag vila, eller ja sova! Byebye!


Mina kommentarer ♥
Postat av: JOSEFINE

sv: tack så mycket! :)

2010-04-22 @ 11:43:14
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: sara

Hejhej.

Jag driver UF-företaget pärlgörenhet UF.

Jag ser att du tidigare visat intresse för våra armband och tänkte därför informera dig om att vi har sänkt priserna på våra armband.



Gå gärna in och kolla!

2010-04-22 @ 17:16:14
URL: http://pguf.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0