Tankar

(c) Jennie Ericson

Jag förstår mig inte på dig och ditt beteende,
önskar att jag kunde göra nått så du kunde inse de.
Du är så fruktansvärt egoistisk och lat,
du kan inte ens diska eller laga din egna mat.
Jag önskar du kunde inse hur bortskämd du egentligen är.
Du blir sur för minsta sak du behöver göra,
tänk den dagen du får göra allt själv, då kommer man att få höra.
Du är aldrig tacksam när man gör något för dig,
men ändå är det jag som aldrig tackar dig?
Det är alltid mig det är fel på, alltid jag som gör fel,
jag önskar att du någon gång kunde se mig som din del...













.


Mina kommentarer ♥
Postat av: Julia

fin text...

2010-05-12 @ 13:17:41
URL: http://jullanbullans.blogg.se/
Postat av: Mikalinnea

Great Site thanks

2011-05-25 @ 19:43:59
URL: http://mikalinnea.blog24h.com

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0