ÄCKLIGT!

Något jag HATAR är folk som inte tar reda på hundskit efter sin hund när det ligger t.ex på någonannans gård, vid postlådor, infarter, gågator mm mm!

Förstår inte "folk" att de tillhör vanligt folkvett och är en del av att ha hund?!

Okej om hunden skiter i diket, ute i skogen eller där folk inte går, de är en annan sak tycker jag, visst kan man plocka upp det också, men de är ändå Ok mot de som står ovan!

Nej blir faktiskt riktigt irriterad på sånt, jag plockar inte heller alltid upp skiten efter våra hundar, men jag gör fan de om de ligger på någon annans gård eller dyrl.


Nej, kanske man ska göra en sådan skylt och sätta upp på byn, eller varför inte på dörren åt dom som inte plockar upp det, vore nästan roligare?
vad tycker ni?












Mina kommentarer ♥
Postat av: Virginia

Hahaha! Tack för upplysningen om hundbajspåsar ;) Dock så har jag ingen hund så jag behöver inte bekymra mig ^^

2010-08-12 @ 19:20:21
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0