Arbetslös vare ja!

Ja igår var det ju min sista dag på jobbet, men vid 21.00 på kvällen svänger de in en bil hem på gårn, och de var ingen mindre än Örjan som frågade om jag ville jobba natt på bageri eftersom han var en "man" kort, så självklart sa jag Ja och min första dag som arbetslös var inte längre arbetslös. (y)

Försökte i alla fall somna några timmar innna jag skulle iväg igen (01.30) men misslyckades fett mycket så jag har inte sovit någon sedan igår natt = jävligt trött, lätt retlig och less brud.

Men dock blir jag väl arbetslös imorgon iaf :p

Sen direkt efter jobbet bar det av till Bollnäs, därav ingen sömn. Eftersom jag och mamma skulle dit och handla, och jag handlade väl ungefär de jag skulle ha + en sjal bara. Känns bra! Dock fick jag inte tag på att jag skulle ha, trök.


Mina kommentarer ♥
Postat av: Bloggar24.

Bloggar24, här hittar du massa intressanta bloggar och det senaste skvallret om storbloggarna! Kolla gärna in!

2010-08-30 @ 19:30:28
URL: http://bloggar24.wordpress.com
Postat av: Heyli

jaså då är ni tvärtemot oss, vi har alltid roligast om vi är tillsammans på fest :) men man kanske inte ska bry sig så mycket om längden om man har ett par snygga skor ;)

2010-08-30 @ 20:15:14
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0