At work!

God morgon alla goa och glaá ! :)

Min morgon har inte varit den bästa då jag började med att sova över en timme, men hann ändå som tur var!

När jag vaknade upptäckte jag även att min sötnos inte heller hade vaknat än, men han hade dock kissat en stor pöl i sängen :(

Sen när jag skulle åka och hämta matskålar hos farfar så pratade han så himla mkt så jag kom nästan försent till jobbet, gaaah!

Och nu när jag skulle gå och hämta mig en stor kopp kaffe hade jag självklart glömt att sätta på den, ÅH jag dööör :'(

Ne kanske inte, men hoppas att dagen slutar Bra ändå!

Här kommer lite bilder från gårdagens minigolf och kinamat käkande ;) ENJOY!

 

Jag smakar bajsmat för att återigen ge de ett försök, dock smakade de exakt lika illa som alla andra gånger, kommer aldrig att förstå mig på grejjen att äta rå fisk, FYFAN säger jag!

 

Ylva och Jag, sådär smått snygga båda två!

Jag och Lovisa lekte i lekparken :D

Vi testade även att sitta på den, men då blev en liten unge sur och sa "Man ska faktiskt STÅ på den" HAHAHAHA!

Lekte i bilen också, FULLAST KÖR!

Sen åkte vi ruschbana(?) åh :D

Haha!

Ylva var fotografen denna dag, tack för bilderna!

 

Sådär resten av bilder är Ännu fulare eller på annat sköj som är hemtligt för er ;)


Mina kommentarer ♥
Postat av: Emmelist

allt är kanon! själv då?

2010-08-18 @ 12:19:57
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-19 @ 12:32:21
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0