Första natten hos riktiga matte!

Första natten Tilo sov hos mig inatt, det gick väl ... Sådär? Han vaknade väl varje halvtimme och gnällde 5 min sen somnade han om, tycker de är okej ändå för första natten!

Inatt kommer de säkert gå bättre :)

Idag har jag jobba hela dagen och Tilo fick självklart följa med och han älskart! Har typ sovit hela dagen mellan bus och promenader ute på parkeringen!

Ikväll har han även fått sprungit ute i skogen när familjen var och kika efter kantareller, de gillade han grymt mycket!

Nu har han slocknat åter igen i mitt knä, men ska hålla han vaken ett tag till så kanske han sover bättre inatt! (y)

Imorgon blir det jobb igen, längtar tills på måndag då vi på jobbet ska ha personalfest! Vi ska åka på Järvzoo och kika på djuren och grilla korv, efter de blir det Kick Saloon i Ljusdal och käka Asgott!

NattiNatti!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0