God morgon!

Kvällen igår slutade bra, jag, Daniel och tilo myste i sängen tills Tilo somnade sött på kudden bredvid mig, som vanligt :')


Ska snart bege mig upp mot jobbet, hoppas att det blir en lugn dag med tanke på att jag idag är helt själv uppe där, även  Tilo blir hemma idag :(

Ikväll blir det ju iaf kräftskiva, mums + bakad potatis och krabbpaj, läääängtar!

Längtar också till om nästa helg för då slutar jag jobba :D Ne tråkigt faktiskt om jag ska vara ärlig, men de ska bli kul också för helgen efter ska vi till Daniels pappa som flyttat hem till Ljusdal igen :D KulKul!

Har även lite annat smått o gott på G, HÅLLER fan TUMMARNA på detta nu, men de visar sig på måndag!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0