Idag tar jag hem Tilo!

Idag tar jag hem Tilo, har ju haft han hemma i en vecka nu men endast några timmar för att han ska kunna "skola" in sig lite och det har gått superbra!

Imorgon åker Tilos old family hem igen, då är han Min och då är det bara jag som kommer att uppfostra, skälla, mysa, busa och lära honom vad som är rätt och fel, happy!

Men de ko¨mmer bli sjukt mycket och göra, så bloggen hamnar nog på hyllan ett tag igen, tråkigt när statistiken klättrat högt uppåt mot för tidigare, fråga mig inte hur men de är sjuktkul!

Ska försöka hinna med att slänga in ett inlägg då och då, men självklart kommer Tilo gå i första hand!

Kommer väl uppdatering om någon dag hur det går på nätterna, tydligen brukar han skrika Hela nätterna (och då är han med sin famil) undra då hur de kommer att gå för mig ... ?


Min Papillon Tilo :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0