Jobb, Jobb, Jobb

Åh jag vill vara ledig, men istället ska jag jobba hela långa augusti och två veckor alldeles ensam! Eller jag kommer att ha med Tilo upp så får väl sällskap av honom och spökerna, buhu!

Har ingen mat idag heller, men ska på kiosken vid 11 och hämta ut två paket till gruvan, woho undra va de innehåller för spännande, hoppas på glaset!

Känner på mig att de kommer bli mycket folk idag, hoppas jag känner lite fel haha! Elak jag är, ne men tänkte faktiskt ta och fota lite idag också, om jag orkar (a) höhö!

Nej nu ska jag dra. byebye sockertops!


(c) Jennie Ericson
Bild från falu koppargruva!
(fick ej använda blixt/stativ, därför bilden är sjukt fail)


Mina kommentarer ♥
Postat av: C ♥

härlig blogg du har! :)

2010-08-04 @ 12:22:56
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0