Jordgubbar och mjölk!

Hej Hej Halllloooo!

Vad har ni för er ?

Själv ska jag snart häva i mig jordgubbar (m.mjölk) som farfar nyss kom hem med, plus ett grisöra åt Tilo = Båda vi ytterst nöjda ♥

Vissa säger att man inte ska ge grisöra till hundar, men folk säger så jävla mycket hela tiden och jag har aldrig haft nå problem med det förut och har alltid gett våra hundar de, så de skiter jag i fakltiskt.

Någon av er som hört att de är farligt/ej bra att ge hundar grisöra?


Nej nu ska jag äta jordgubbar m socker och mjölk och senare ska jag se klart på Wallander - läckan som jag började se på igår men tyckte på nått sätt sög (plus att Daniel somnade) så jag stängde av och tänkte kika vidare idag!


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

Vilken snäll farfar då!:)



/E

2010-08-24 @ 21:45:12
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: LadyUmbrella

Kul att du är med och tävlar om att bli länkad, vinnaren presenteras efter midnatt :)



allt bra med dig idag då? :)

2010-08-25 @ 21:20:21
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0