Kallt som i graaaaven!

God morgon alla godingar! ...

När ska detta skitväder ta slut egentligen, gud jag fryser ju ihjäl snart och inte minst lilla Tilo haha, han skakar som ett asplöv när han kommer in, skrattar för fulla muggar åt honom stackarn :')

Idag är det jobb som gäller igen, längtar tills på måndag då jag ska fara iväg till Bollnäs och införskaffa mig en hel hög med hundgrejer, bland annat saxar, borstar, liten klotång, mm mm som behövs till lille "Fido" ;)

Justja, har tid hos tandläkarn nästa vecka, men var tvungen att byta tid och jag har aldrig gjort de förr haha. Så jag ringde tandläkarn och kom till en spökröst fick sedan trycka in mit telefonnummer och sen babblade hon på en massa så jag la på och gjorde samma sak tre gånger haha!

Så sen fick jag alltså 3 samtal i rad fån tandläkarn, pinsamt att man inte ens lyckas med att ringa tandis ;)

Ha en bra dag! :)

Emmelist har roliga tävlingar uppe igen, gå in och kika ! :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: ERICAPERZZON

HAha jag har heller aldrig ringt tandläkaren men när det nu behövs ska jag bara ringa en gång;P



Svar: haha jag bor i njutånger;)



/E

2010-08-26 @ 11:02:37
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0