Lägenhet Check!

Glömde ju om att berätta om lägenheten igår, var så himla trött!

Kikade ju på lägenhet i Loos och den var pörfekt, så den tog vi. Kommer dock inte att kunna flytta in på en gång med tanke på att han ska göra om tvåan som är nu till en etta.

Så det kommer att bli ett rum och ett kök, men lägenheten i sig är faktiskt riktigt stor, eller ja den är så stor man behöver, större än min gamla x)

Så vi kommer förhoppningsvis att flytta in inom några månader, kommer att bli så himla skönt! Inga måsten från andra, bara ta allt i sin egen ordning och bestämma själv när man vill städa, diska och inreda!

Idag ska jag ringa runt, har redan hunnit med 2 samtal var av ett sket sig haha, ne men inget svar.

Men nu ska jag göra någon sorts frukost och sedan hämta pösten!




Mina kommentarer ♥
Postat av: Maria - fashionstars ☆

åh vad roligt :)

2010-08-31 @ 11:14:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: JESSI FOX - NY TÄVLING IGÅNG!

nää blå var nog fan den enda färgen som fattades... kul att du ville vara med i alla fall :D

2010-08-31 @ 11:43:57
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

gud så roligt med ny lägenhet :D alltid jobbigt att flytta från en lägenhet men kul att flytta in i en ny!

2010-08-31 @ 12:39:01
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0