Lägenhet sökes, vart ?

Nu har jag letat lägenhet som en tok i Ljusdal och nu när jag äntligen fått en om jag (vi) vill ? Så funderar jag på att tacka Nej..

Mamma och Pappa gav oss några goda råd och jag måste nästan medge att dom kanske har rätt ... Även om jag inte vill...

Så nu funderar vi på att ta en lägenhet i ... Håll i er... Loos .......?

Eftersom min lön blev kass efter sommarn och sen är jag arbetslös = inga pengar och vilket leder till att vi inte kommer att ha råd med en lägenhet...

Men tar vi en lägenhet i Loos kan vi ju äta hos mamma och pappa om de krisar, jag har hundvakt om jag behöver Mycket lättare än om jag bor i Ljusdal..

Så nu lutar det åt lägenhet i Loos .... :/ Vilket jag egentligen inte vill, men vad gör man liksom ? Måste bara hitta en billig en, och de värsta är att dom typ kostar lika mkt som en i Ljusdal vilket är sjukt.

Åh va allt känns mysko nu, killlllll meeeeee.. Vet varken ut eller in just nu, men bara jag får vara tillsammans med min Daniel & Tilo är jag nöjd, då spelar bostaden ingen roll.




<3


Mina kommentarer ♥
Postat av: jennifer

ja det tror jag med :D



ja men precis, tur i oturen :) <333

2010-08-27 @ 18:14:50
URL: http://elverstig.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0