Ljusdal!

Igår blev de ont om bloggande medtanke på att jag först fick jobba över, drygt faktiskt! Sen kom Daniel hem och då åkte vi till Mia och Leif en sväng, Mia packade förfullt eftersom hon ska åka till Afrika imorgon, är sjukt avis!

Så nu var det väl sista gången man träffade henne på 100 år ? Ne men på några månader antar jag? Eftersom hon flyttar till Sundsvall efter Afrika också, tråkigt!

Tråkigt nu när vi börjat att umgås så mkt nu också, men man vet ju aldrig om man kanske flyttar till Sundsvall själv någon dag? ;)

Nej men idag ska jag iaf åka till Ljusdal och köpa saker till min lilla fis :D Han är redan sjukt bortskämd, but he likes it! ;) '

Men först Jobb!

kanske knäpper kort på shoppinggrejernan senare, håll utkik ;)

 
Btw är Tilo sjukt jävla jobbig idag, treor jag D Ö R !

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0