Lugn dag!

Hej hopp!

Allt bra med er ? Ja/Nej okej då vet jag! :)

Min dag har iaf varit Bra, inte en enda tur ner i gruvhölet idag vilket har varit bra, men ändå inte eftersom dagarna går sjuktsegt då!

Men har gjort massa annat och de tänkte jag visa er någon annan dag, något att se framemot för er ?
Mjaaa kanske, håll utkik! hi hi hi!

Tilo ligger iaf och sover, därför jag passar på och blogga, hö!

men nu ska jag ta mig en kopp kaffe och njuta av livet med min lilla älski :)

Puss!


Imorgon är det personalfest som gäller,
då blir det Kick Saloon i Ljusdal (tänker ta de dyraste höhö) och minigölf skoj! :D


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0