Movie - Mum & Dad

Igår kom ju mitt lilla hjärta Tilo hit, vi myste på ett bra tag till Daniel ringde och sa åt mig att gå ut och de gjorde vi, då kom han inrullade med en bil på gårn! Hans mamma och Henke hade kommit ända till Loos för att ge honom en bil, snäll dom! :)

Sen åkte vi ut och cruisa lite med den, Tilo låg i mitt knä och käkade på ett gottgott hundben och efter en stund somnade han, så otroligt skönt att de går skitbra att åka bil med honom!

Var även hem till Mia och Leif och kollade på när Bolt sprang mot Gay (haha stackars kille) och Gay vann även om de flesta trodde på Bolt, själv tyckte jag att Gay var en värdig vinnare för hans underbart balla namn!

Sen åkte vi hem och skulle kika på film, men hamnade inte framför filmen förän 22.30 ?

Vi skulle kika på Mum & Dad som jag hade hört var riktigt äcklig och bra, men jag tyckte att det verkligen SÖG, gud vilken otroligt tråkig film! Javisste den var fan vidrig, riktigt vidrig, men inte de minsta läskig eller nått. Nope Tummen Ner !


Bild lånad från google.se


Mina kommentarer ♥
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

Helllo! :D



Kul att du kikar in igen då! :D



Hur hittade du hit?



KRAM

2010-08-07 @ 09:13:57
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0