No shopping?

Blev inte alls mycket shopping idag, vilket kanske är bra också?`

Blev ingen klotång eftersom den var så jävla dyr! Inga mat/vatten skålar för de var ändra för stor eller fula, och inge kort till körkortet eftersom automaten var trasig, för ovanlighetensskull!

Men de blev iaf en pipboll, ett koppel, tuggben och lite annat smått och gott!

För övrigt är jag på ganska dåligt humör, trött och less på D R Y G A personer som är asdryg!

Men nu ska jag fika och senare blir det förhoppningsvis något kul som händer? Daniel ska väl som vanligt vara med Leif så får väl se vad jag hittar på eftersom Mia inte är hemma!



Mina kommentarer ♥
Postat av: Virginia

Sv: hihi kan tänka mig det ;)



Ska du göra i helgen?? :P

2010-08-13 @ 20:51:23
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Virginia

Sv: okej hoppas du hade det bra på jobbet. Jag har oxå jobbat i dag ^^

2010-08-14 @ 17:32:36
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0