Ramsjö!

Idag har jag jobbat, varit en lugn dag faktiskt, riktigt skönt!

Skulle ju iväg till Ramsjö direkt efter jobbet och stressat upp mig inför de hela dagen och hållt alla tummar för att de skulle vara lugnt den sista visningen = att ingen skulle komma.

Men tyvärr kom en stor barnfamilj och jag blev helt galetstressad! Hade 10 min på mig att äta, byta om, fixa till mig lite och stänga gruvan, tog längre tid!

Precis när jag skulle låsa 17.05 (vi stänger 17.00) och var ASstressad kommer de en gubbe och är käring och säger "vill du inte jobba över lite idag då, ha ha" Men jag höll minen och sa "nej tyvärr jag är SKITstressad, ska iväg på kalas så hinner inte, ha en bra dag hej dååååå" haha!

Så vi kom iväg i bra tid ändå och kom fram i rätt tid till maten, det blev Oxfilé m. gorgonzolasås och potatis, smakade UTSÖKT!

Vi var och käkade på Ramsjö camping, sväng in där och käka om ni åker förbi, rövgott! MUMS!


Tilo var helt GALEN igår, bet i precis allt, riktig busvovve!

Be


Jag (gammal bild) och mumsmumscider Peach melba <3


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0